Äntligen!!

Efter att designadinblogg.blogg.se dampat typ en sådär 973693765 gånger och efter att ha provat mig fram lite så finns det äntligen en bild på mig och Emma på headern. Vill få ner den mindre texten men vet inte hur man gör! Jobbar på det helt enkelt! Och samma sak här Emma, byt bild om du vill!!


Hoppsan, fick nu besök av en enormt gosig katt såhär på morgonkvisten! Skönt att se ngn utvilad. Men har fortfarande inte blivit trött! Hmm, nattuggla är väl bara förnamnet! Kan bli så irriterad på John Blund som vägrar komma och ge mig lite sömnpulver så att jag kan sova under normala tider! INte vakna runt en sisådär tre,fyra. Men egentligen spelar det ju ingen roll fast idag ska jag till Skansen med syster och kusiner och kusinbarn så det hade varit bra med några timmars sömn, för sedan ska jag bara hem och vända typ! För ikväll/eftermiddag är det mys och middag hos Jossan! Ska bli skitmysigt! :) Hursomhelst så känns det meningslöst att gå och lägga sig nu för jag vet hur extremt trött jag blir sedan när man ska pallra sig upp efter bara några timmars sömn! Måste kanske övertala mamma om att få stanna hemma om jag ska orka och för att det inte ska slita på min hälsa vilket lockar enormt mkt nu (Alltså att få stanna hemma, även om det är extremt roligt att träffa släkten. Längtar SÅÅÅÅ mkt efter dem)! Kan solen inte bara ställa sig mitt på himlen och ge ifrån sig en massa värma? Har en enormt stor lust att lägga mig och sova under solens varma strålar! Aja, det får vänta ett tag nu! Här kommer lite bilder från den fågelkvittrande söndagsmorgonen; /Sandra


Där höll kameran få sig en däng av den gosiga kissen!


En lekfull buse mitt inatten! Ser galen ut!


Första solstrålarna!


En bra bit kvar innan den kommit dit jag vill att den ska vara, (mitt på himlen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0