A mi no me gusta

Minns inte när sist jag var hemma en lördagskväll och gjorde ingenting! Skönt? Jo kanske det, ngn timme eller så, sen blir man bara så rastlös! Aldrig mer känns det som just nu! Det här suuger. Ända höjdpunkten nu är att pappa snart slutar jobbet och skulle handla med lite gott. Beställde en Ben & Jerry's ! Sitter aldrig fel! :)


Letade efter en bild på google när jag hittade den här bilden. Milkshake..nu undrara man ju hur dessa smakar. Låter inte värst got men de ekanske för att jag blanddar ihop dem med smoothies och det ät ju helt olika saker. Milkshake e ju typ som mjukglass!

Nej nu ska jag ner och glutta lite film med mamma, om det nu gick ngn! Återstår att se..
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0